3/31/2014


Чи на мене весна так впливає, чи в чому справа, але я готова робити все, аби тільки не вчитись. Понеділок, вечір, а я пишу на блог, хоча в мене ціла гора завдань на завтра. Потрібно підготуватись до трьох семінарів, а мій мозок відмовляється сприймати будь-яку інформацію.
А найбільше мене лякає думка про те, що мене чекає написання матеріалу на тему, яка мене вводить в ступор. І сказати, що я цю тему не розумію чи нічого про неї не знаю - це абсолютно нічого не сказати. Я дуже сподіваюсь, що цей лінивець покине мене і до кінця вечора( напевно, все ж таки, ранку) я таки зберуся з думками. 
Ну а якщо я вже тут, то хотілось би зовсім трішки розповісти про те, як в загальному пройшли мої вихідні. Про суботній відпочинок ви можите дізнатись більше  із цієї  публікації
Неділя видалась на славу. Було все прекрасно: погода, моя Полінка та хай вибачить нас літо - багато смачної їжі! А якщо я вже заговорила про їжу,то слід додати, що невід'ємною частинкою мого дня став шоколад. І немає різниці, що саме це буде: цукерочка,батончик чи просто шололадна плитка,але в мене починаються ломки,якщо я не з'їм хоча б шматочок цього чуда. Як я вже писала на twitter : "Літо, чекай мене з цилюлітом".
Весна - це прекрасна пора року, коли потрібно морально відпочивати, насолоджуватись життям та забути  про все погане.
     XOXO
      Your Meri 














Комментариев нет:

Отправить комментарий