3/29/2014

Amazing day with my little girl♥


 Останній день атестації змусив мене понервувати, я б навіть сказала, що такою злою я не була ще ні разу за весь період навчання в університеті.  І все, що я хотіла - це добряче відпочити від тієї метушні і негативу, що переслідували мене. 
Дякуючи моїй подрузі, усмішка із мого обличчя не зникає весь день. Я сиджу на ліжку, передивляючись фото,які зробила сьогодні і не перестаю радіти. І справа не в тому, що фото надзвичайно гарні чи якісь особливі, а через те, що день був чудовим і залишив чимало позитивних емоцій! 
Юлічка дістала запрошення на fashion days в Одесі, який ми сьогодні відвідали. Це не порівняти навіть з Київськими днями моди, але для суботнього відпочинку згодиться. Та й всі ми прекрасно знаємо, що головне не де, а з ким  і як ми проводимо свій час. Крім того ми не тільки собі підняли настрій, а ще й повеселили перехожих, коли як навіжені бігли з камерою знімаючи відео та фотографуючись.
Сподіваюсь, що фото зможуть хоча б частково передати наш настрій. 
  XOXO
Your Meri 

















Комментариев нет:

Отправить комментарий