8/17/2014

Lazy ass* Fu k stress

Ну невже я таки закинула хоч щось на блог!

Lazy ass вітає вас!
По іншому я не можу представитись, так як саме цим словосполученням можна було звати мене останні три місяці. Звичайно не обійшлось без проблисків надії. Із запалом я сідала за ноутбук і починала писати чергову статтю. Ніби тема була чудова і настрій відповідний, але мене вистачало на 7-8 речень,  далі той інтерес пропадав, я зберігала пост в чернетках і тішила себе думкою про те, що я таки допишу завтра. Судячи по тому, що остання публікація була весною, ви зрозуміли, що жодна стаття не була завершена. 
А для того, щоб хоча б трішки очистити свою совість я вирішила поділитись з вами тим, на що натхнення в мене не зникало протягом усього цього часу. Мова йде про фотографію. І не подумайте, я не претендую на звання "Великого фотографа", але коли тобі щось доставляє задоволення, то чому б цим не займатись у вільний час. Ну а так, як практично все літо було суцільним вільним часом, не враховуючи двадцяти днів практики, то фотографувала я досить часто. 
























Комментариев нет:

Отправить комментарий