9/29/2014

OFD

#MYFIRSTWORK

  Вже не могла дочекатись, щоб викласти фотографії з Odessa Fashion Days. Вся справа в тому, що цьогоріч я відвідала цей захід у ролі фотографа для молодого одеського інтернет порталу. Я НАДЗВИЧАЙНО хвилювалась, чи зможу виконати ту задачу, яку переді мною було покладено, адже ніколи раніше не займалась зйомкою модних показів. В результаті я зрозуміла, що приводу для хвилювань не було, адже я лише навчаюсь. Навіть у випадку провалу, я отримала певний досвід, знала б як потрібно робити, а як ні. Насправді фото замовнику сподобались, і я залишилась задоволена. 
  Зараз я пробую хоча б якось організувати всі свої думки в купу і написати про те, як я круто все було, скільки нових людей зустріла, чиї шоу мені найбільше сподобались, але розумію, що мене чекають три семінари. Завтра нелегкий день, тому я буду тікати із блогу. Але в кінці хотілось би все ж сказати, що хоч я і не змогла за останній тиждень виспатись, але я ні за що не жалкую! Займайтесь улюбленою справою, навіть втома від неї приємна) 
 #Backstage #OFD

























Комментариев нет:

Отправить комментарий