3/16/2014

We don't want to study, we just wanna enjoy the spring

  Мирослава пережила зиму і готова повернутись на блог. Новий сезон, а це означає, що час змінювати щось. Тепере всі публікації будуть українською мовою.  
  Весна, мої любі, вона прийшла до нас.  Це час,коли потрібно всю свою увагу зосередити на навчанні, адже попереду атестація, заліки і еказамени. Але як можна сидіти в кімнаті і вчитись,якщо на дворі така чудова погода? 
 Особисто я маю здати готову курсову через чотири дні, а мій план ще на кафедрі. Субота та неділя для курсової? Ні, вихідні для відпочинку!
 Я люблю просто гуляти, а коли ще й поруч чудові люди, то це суцільна насолода. І повертаючись з такої прогулянки ти абсолютно не відчуваєш втоми, хоча і находив немалий кілометраж.


Чим мені подобається Одеса, так це непередбачуванністю. Ти ніколи не знаєш, що тебе чекає на наступному кроці. Від  смітника та згорівшого до тла будинку в центрі міста, до ось такого прекрасного street art по дорозі до моря. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий