12/12/2014

В ніч перед екзаменом, коли я повинна спрямувати всі свої сили та думки на навчання, я вирішила, що саме час написати на  блог. Я не відзначусь оригінальністю вибраної теми, але точно знаю, що дівчатам вона буде цікава. 
Попереду найбільш очікуване свято - НОВИЙ РІК. А головне питання, яке з року в рік хвилює усю жіночу частину людства -  Що ж нам одягнути?! 
Якщо ви не з тих, хто віддає перевагу піжамі та домашнім посиденькам, то вже час придивлятись собі ідеальну сукню та пару черевичок, які в цю чарівну ніч додадуть вам впевненості та шарму. 
Користуючись "морем" вільного часу я підготувала декілька сетів із новорічними луками.

1. Це однозначно не типовий святковий образ . Дещо брутальні черевики Balenciaga в поєднані із елегантною сукнею та курткою Balmain  дають усім зрозуміти, що для вас не існує ніяких канонів і навіть на новорічну вечірку для вас в пріоритеті зручність. No heels


2. Коштів вистачило лише на нові туфельки?Нехай вони і стануть головним акцентом вашого образу. Сміливо діставайте pencil skirt, яка могла у вас завалятись в гардеробі ще зі школи, а  на верх одягайте об'ємний светр та доповніть його масивним, незвичним намистом. Зручно та стильно!
3.Я обожнюю поєднання синього та червоного кольорів! Лаконічна сукня, ледь помітне намисто та босоніжки, які візуально роблять твої ніжки ще довшими - о так, це те, що тобі потрібно!  
 4. Сукня new look від Dolce&Gabbana( £2,636)- я про  тебе можу лише мріяти... Але ніхто нам не завадить знайти їй альтернативу. Залишилось лише доповнити сукню яскравою помадою і ви сама елегантність. 

 5. Однозначно, що спорт-шик та punk style важко уявити серед всього того новорічного блиску. Але моє слово за імпровізацією та поєднанням різних стилів - це завжди виглядає цікаво та незвично. 
6. Цей лук мені наповнив Анджеліну Джолі у фільмі Турист. Класика у кожній деталі. 



It's a new era in fashion - there are no rules. It's all about the individual and personal style, wearing high-end, low-end, classic labels, and up-and-coming designers all together.(Alexander McQueen). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий